قوانین دوازده گانه موفقیت

قوانین دوازده گانه موفقیت

قوانین دوازده گانه موفقیت

قانون تصمیم

مصمم بودن از ویژگی‌های اساسی افراد موفق است. در زندگی شما، هر حرکتی به سمت پیشرفت، هنگامی حاصل می‌شود که تصمیمی روشن و قاطعانه گرفته باشید.

 

قانون تمرکز

انسان روی هرچیزی که متمرکز شود،افزایش آن را خواهد دید؛ و اگر روی خوبی‌های زندگی تمرکز کند، خوبی‌های بیشتری نیز ایجاد خواهد کرد.میلیاردرها چیزهای خوبی را که در زندگی دارند، می‌شناسند و همیشه سپاس‌گزار وجود آنها هستند.

 

قانون تمرین

هر چیزی را که مرتبا تمرین کنید تبدیل به یک عادت جدید می‌شود ،

شما می‌توانید رویکرد توانایی‌ها و کیفیات خوشبختی و موفقیت را در خود بپرورانید، به این صورت که قوانین موفقیت را برای خود آنقدر تکرار کنید تا جزئی از شخصیت شما شوند.

 

قانون تخصص

برای موفقیت در تجارت، باید ابتدا محصول یا خدمات بخصوصی را انتخاب کنید و سپس تمام توانایی خود را برای انجام کار با بهترین روش به کار گیرید. یکی از دلایل اصلی شکست در تجارت غیر تخصصی کار کردن است.

 

قانون کهنگی

هر چیزی که مورد استفاده قرار می‌گیرد کهنه خواهد شد. محصولات یا خدمات امروز به دلیل تکنولوژی پویا و رقابت از همان ابتدا در فرآیند کهنه شدن قرار می‌گیرند. عرضه کردن محصولی با ویژگی‌های جدید یکی از رمزهای اصلی موفقیت است.

 

قانون جایگزینی

ذهن خودآگاه شما در آن واحد فقط می‌تواند یک فکر را در خود جای دهد، یا مثبت یا منفی. شما می‌توانید با جایگزین کردن افکار مثبت به جای افکار منفی به خوشبختی دست پیدا کنید. ذهن مانند باغی است که در آن یا گل می‌روید یا علف هرز.

 

قانون استقامت

معیار ایمان به خود، توانایی استقامت در برابر سختی‌ها، شکست‌ها و ناامیدی‌ها است. استقامت ویژگی اساسی موفقیت است. اگر شما به اندازه کافی استقامت کنید، طبیعتا سرانجام موفق می‌شوید

 

قانون خدمت

پاداش‌هایی که در زندگی می‌گیرید با میزان خدمت شما به دیگران رابطه مستقیم دارد. هرچه بیشتر برای بهبود زندگی و سعادت دیگران کار و مطالعه کنید و توانایی‌های خود را افزایش دهید، در عرصه‌های مختلف زندگی خود نیز پیشرفت بیشتری به دست می‌آورید.

 

قانون انتخاب

زندگی شما، نتیجه انتخاب‌های شما تا این لحظه است. و چون همیشه در انتخاب افکار خود آزاد هستید، کنترل کامل زندگی‌تان و تمامی آنچه که برایتان اتفاق می‌افتد در دست شماست.

 

قانون استعدادها

در درونتان مجموعه‌ای از استعدادها و توانایی‌ها نهفته است که اگر درست شناسایی و به کار گرفته شوند شما را قادر می‌سازند تا به هر هدفی که در نظر دارید برسید. از چه قسمت‌هایی از کارتان بیشتر لذت می‌برید و آن‌ها را خیلی خوب انجام می‌دهید؟ این سوال بهترین راهنما برای یافتن استعدادهای واقعی شماست.

 

قانون پشتکار

یک زندگی خوب و درخشان مجموعه‌ای از هزاران تلاش و ایثاری است که هیچ‌کس از آن باخبر نیست. مردان بزرگ از ارتفاعاتی که فتح کرده‌اند حفاظت می‌کنند، جاهایی که یک شبه به آن نرسیده‌اند. اما هنگام شب در حالی که همراهانشان خفته‌اند باز هم به تلاش خود برای پیشروی ادامه می‌دهند.

 

سپاس گزاری

فقط یک مرده نمی‌تواند از خدا تشکر کند. چرا امروز از خدا تشکر نمی‌کنیم که یک روز دیگر به ما فرصت زندگی داده است؟

به دیگران هم این را می‌گویید تا بدانند خدا آنها را هم دوست دارد

بیایید برای همه چیز فروتن و سپاسگزار باشیم???

سامانه مشاورکمک به کمک مشاوران مجرب در خدمت دانش آموزان ودانشجویان عزیز است در کنار آنها # قوانین دوازده گانه موفقیت # برنامه_مناسب را آسان سازد.

 

هموطنان عزیز جهت مشاوره تلفنی میتوانند با شماره ۹۰۹۰۷۰۹۵۱ از طریق تلفن ثابت تماس حاصل فرمایند. همچنین جهت رزرو وقت مشاوره حضوری هم میتوانند با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۵۳۳۵ تماس بگیرند. دوستانی که از طریق این سایت( سایت مشاورکمک) برای رزرو وقت مشاوره اقدام میکنند از تخفیف ۲۰ درصدی در خدمات مشاوره ای برخوردار خواهند شد.(حتما در زمان رزرو وقت اشاره بفرمایید که از طریق از سایت مشاورکمک هستید)

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید: