نحوه ثبت نام و ویرایش اطلاعات متنقاضیان کنکورکارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش

نحوه ثبت نام و ویرایش اطلاعات متنقاضیان کنکورکارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش

نحوه ثبت نام در کنکور و ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي داوطلبان متقاضي شركت در آزمون‌ كارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۳۹۷ و بيست و سومين دوره المپياد علمي -دانشجويي كشور و همچنين ايجاد امكان براي ثبت‌نام آن دسته از داوطلباني كه در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند

 

پيرو اطلاعيه‌هاي مورخ ۱۲ و ۹۶/۰۹/۲۶ بدين‌وسيله‌ به ‌اطلاع‌ آن دسته از داوطلبان متقاضي شركت در آزمون‌ كارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۳۹۷ و بيست و سومين دوره المپياد علمي – دانشجويي كشور كه در زمان مقرر (از تاريخ ۹۶/۰۹/۱۶ لغايت ۹۶/۰۹/۲۶) در آزمون مزبور ثبت‌نام نموده‌اند مي‌رساند كه اطلاعات ثبت‌نامي داوطلبان از روز دوشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۳۰ لغايت روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۱۲/۰۳ بر روي پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت؛ لذا كليه متقاضيان، مي توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوطه (موضوع اطلاعیه مورخ ۹۶/۰۹/۲۶ ) نسبت به مشاهده و كنترل اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام و در صورت تمايل نسبت به ويرايش اطلاعات اقدام نمايند.

 

ضمناً به منظور مساعدت و همراهي با داوطلباني كه در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نگرديده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده كه در بازه زماني فوق (۹۶/۱۱/۳۰ لغايت ۹۶/۱۲/۰۳)، اين دسته از متقاضيان نيز بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

 

لازم به توضيح است :

 

  • براساس برنامه زماني پيش‌بيني شده آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۳۹۷ در صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه و صبح روز جمعه مورخ ۰۶ و ۹۷/۰۲/۰۷ برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۲/۰۳ لغايت روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۲/۰۵ با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند. تاريخ اجراي آزمون و مدت زمان پاسخگويي به سؤالات هر كد رشته امتحاني برروي كارت ورود به جلسه مشخص مي گردد.

سامانه مشاورکمک به کمک مشاوران مجرب در خدمت دانش آموزان ودانشجویان عزیز است در کنار آنها #نحوه ثبت نام و ویرایش اطلاعات متنقاضیان کنکورکارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش#برنامه_مناسب را آسان سازد.

هموطنان عزیز جهت مشاوره تلفنی میتوانند با شماره ۹۰۹۰۷۰۹۵۱ از طریق تلفن ثابت تماس حاصل فرمایند. همچنین جهت رزرو وقت مشاوره حضوری هم میتوانند با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۵۳۳۵ تماس بگیرند. دوستانی که از طریق این سایت( سایت مشاورکمک) برای رزرو وقت مشاوره اقدام میکنند از تخفیف ۲۰ درصدی در خدمات مشاوره ای برخوردار خواهند شد.(حتما در زمان رزرو وقت اشاره بفرمایید که از طریق از سایت مشاورکمک هستید)

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید: